Английский для общения по телефону
Программа "Английский для общения по телефону" (Telephoning) поможет Вам расширить свои навыки ведения телефонных переговоров. На занятиях Вы сможете обсудить формальные и неформальные способы ведения беседы по телефону, основные формулы вежливости на английском, основы деловой этики.
FORMAT
|
15 lessons per 60 min each
|
OBJECTIVE
|
This program is devoted to helping you to re-activate and expand your English skills in telephoning
|
PROGRAM
|
1. First contact:
- Key words and phrases
- Numbers
2. Making and taking calls / Explaining the purpose of a call
3. An unexpected call
4. What’s the message:
- Structuring
- Voicemail messages
- Formal / informal
5. Handling information:
- Giving feedbacks
- Clarifying / asking for repetition
- Responding
6. Communication breakthrough
7. Making plans:
- Reaching agreement
- Making / confirming arrangements and appointments
8. Solving telephone problems and handling complaints:
- Reflective questions
- Making requirements
- Reassuring / making promises
- Complaining over the phone
9. Closing a call
|