FAIL (the browser should render some flash content, not this).
FAIL (the browser should render some flash content, not this).
Онлайн Калькулятор
Онлайн калькулятор Інтерактивний розрахунок вартостi корпоративного навчання англійській мові.

Тест англійської мови
Тест англійської мови Пройди онлайн тестування і дізнайся про свій рівень англійської!
Замовити навчання
Замовити навчання Вибір програми, місця і часу
занять




Англійська для туризму

Програми навчання англійській мові Англійська за спеціальністю Англійська для туризму
 
 
Англійська для туризму
 
Курс "Англійська для туризму" (English for the Hotel and Tourist Industry) охоплює всі аспекти цієї отраслі, включаючи готельну справу, організіцію туристичних поїздок, проведення міжнародних конференцій і т.д.
 
З програмою "Англійська для туризму" Ви засвоїте лексику за наступними розділами: туристичне агенство, туроператори, транспорт і перевезення , промоушн і маркетинг, управління та розвиток в сфері туризму і т.д.
 

Презентація програми  англійська для туризму.(Демонстраційна версія Power Point 97-2003), 1.6 MB
  
Звірніть увагу, що презентація відкриється в новому вікні. 
 
Надалі ми пропонуємо Вам стандартну програму курса "Англійська для туризму":
 
 
 
FORMAT
 
16 weeks
3  lessons per week
90 min each lesson
 
 
 
OBJECTIVE
 
This program is devoted to helping you to re-activate and expand your skills in the day-to-day English used by specialists working in the hotel and tourist  industry;
 
 
 
PROGRAM
 
 
1.      Types of holidays and accommodation / Trends in tourism:
  • Dealing with trade and customer enquiries
  • Patterns of change in tourism
  • Types of holiday and holiday prices
  • Accommodation and hotel features
 
2.      A career in Tourism:
  • Applying for jobs: CV and cover letters
  • Job interview
  • Recruitment and job hunting
3.      Hotel facilities:
  • Negotiating bookings / recommendation /alteration / making and answering enquiries
  • Describing hotel facilities
  • Possible extra facilities
  • Key to symbols
  • Setting rates
4.      Staffing and internal organization:
  • Hotel staff hierarchy
  • Staff requirements
  • The Housekeeping and the Maintenance section
5.      Reservations and check-in:
  • Telephone / fax reservation
  • Check-in procedure
  • Hotel documents
6.      Hotel and restaurant services:
  • Calling reception
  • In the restaurant: ordering a meal, menus
  • Jobs in food and beverage cycle
  • Hotel notices and info sheets
7.      Money matters:
  • Three financial transactions
  • Checking out
  • Tips / money exchange
8.      Dealing with complaints
 
9.      Off-site services:
  • Excursions and guided tours
  • Hiring a car
10.   The business traveler:
  • VIP guests
  • Hotel business facilities
  • Cultural differences
11.   Conferences (facilities)
 
12.   Tour operation:
  • A tour-planning diary, arranging an itinerary
  • Assessing tour group needs
 
Версiя для друку
Авторизація
Логін
Пароль
Rambler's Top100